جستجو در مستندات محصولات نوادی

جدول محتوا
< همه
پرینت

نمایش افراد روی دستگاه

این قابلیت که تنها برای دستگاه‌های اتاق کار فعال است، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به صورت دلخواه مشخصات افرادی را که در آن اتاق کار دسترسی ورود دارند را در صفحه دستگاه نمایش دهید.

برای انجام این کار، ابتدا بایستی وارد تب دستگاه‌ها شوید. سپس دستگاه مربوط به اتاق کار خود را انتخاب کرده و روی آن کلیک نمایید. سپس همانطور که در تصویر(1) قابل مشاهده است، گزینه “دسترسی” را انتخاب نمایید.

تصویر(1): دستگاه اتاق کار

⚠️ این قابلیت تنها برای دستگاه‌های اتاق کار فعال و کاربرد دارد.

همانطور که در تصویر(2) قابل مشاهده است، تمامی کاربران عضو شرکت در این صفحه نمایش داده می‌شود. این کاربران می‌توانند مدیر، کاربر یا بدون نقش باشند. لازم به ذکر است که افرادی می‌توانند وارد اتاق کار شوند که دسترسی باز کردن قفل اتاق را داشته باشند؛ بنابراین صرف نظر از نمایش مشخصات افراد روی دستگاه، هر فردی را که می‌خواهید عضو اتاق‌کار مورد نظرتان شود بایستی حداقل دارای نقش کاربر باشد.

تصویر(2): مشاهده دسترسی کاربران

اکنون در صورتی که قصد دارید مشخصات آنها روی دستگاه نمایش داده شود، کافیست گزینه “نمایش” را برای آن فرد فعال نمایید. همانطور که در تصویر(3) مشاهده می‌شود، گزینه “نمایش” برای کاربر “فاطمه اکبری” فعال است و پس از بازگشت صفحه دستگاه اتاق کار، مشخصات آن در بخش “اعضا” مشاهده می‌شود.

تصویر(3): نمایش افراد روی دستگاه