Flex یک نرمافزار آنلاین کراسپلتفرم جهت مدیریت شرکتها، کارگاهها و کارخانهها با ابعاد حدودی زیر پانصد پرسنل میباشد. این نرمافزار میتواند بصورت ابری و یا روی سرورهای اختصاصی اجرا شود. با توجه به همکاری مستقیم نوادی و شرکت فرآذین تهــران، امکانات اختـصـاصی جهـت اسـتفاده شرکتهای فعال در حـوزه صـنـایع چـوب در این نرمافــــزار ارائه شده است که در ادامـه با آنها آشـنا میشویم… .
همه امکانات لازم برای مدیریت شرکت، در یک نرمافزار ارائه شده است
مالی (سند، دریافت، پرداخت، اسناد دریافتنی، اسناد پرداختنی)
پرسنلی (برگه حقوق، حکم حقوق، مرخصی، حضورغیاب)
انبار (تعدیل، حواله، رسید، رخداد)
خرید (پیشفاکتور، سفارش، صورتحساب، قرارداد، بازگشت)
فروش (پیش فاکتور، سفارش، صورتحساب، قرارداد، بازگشت)
تولید (برگه تولید)
لیست تمامی افراد، پرسنل، شرکتها، تامینکنندگان و همکاران با امکان جستجوی حرفهای، آخرین بازدید شدهها، مشاهده و جستجو در رویدادها و سابماژولهای مرتبط با آنها و گزارشگیریهای مالی
چارت سازمانی: ایجاد چارت سازمانی، مشخص کردن همکاران، سرپرست واحدها و مدیران شرکت
کارکرد پرسنل: شامل تمامی اثرانگشتهای ثبت شده برای یک کاربر در یک بازه زمانی به همراه نمایش در تقویم. اسم دستگاه اثرانگشت یا سابماژول ثبت کننده هم نمایش داده میشود. همچنین امکان مشاهده تایمشیت با امکان پرینت.
ترددها: تمامی اثرانگشتهای ثبت شده برای کاربران در یک بازه زمانی خاص. اسم دستگاه حضورغیاب یا سابماژول ثبتکننده هم نمایش داده میشود.
حضور و غیاب: مشـاهده وضـعـیـت حضــور/غیـاب و مرخـصی پرســنل با توجه به تقویـم پرسنـلی گروههای کاری
تایمشیت: امکان مشاهده و پرینت تایمشیت همکاران یا گروههای پرسنلی در یک بازه زمانی مشخص
برگه حقوق: مشاهده برگه حقوق/ عملکرد با مبلغ/ لیست بیمه پرسنل در یک بازه زمانی مشخص با امکان پرینت
تاریخچه ثبت تردد
ویرایش حضور غیاب: امکان جابجایی اثرانگشتهای ورود/خروج یک گروه کاری به جلو/عقب در یک تاریخ خاص
ثبت مرخصی: امکان ثبت مرخصی برای یک گروه یا شخص خاص
ثبت ساعت: امکان ثبت ساعت گروهی برای یک فرد یا گروه خاص
ثبت تعطیلات: تعریف تعطیلات رسمی/شیفت و … در تقویم کاری
تعطیلات: اضافه کردن تعطیلات رسمی
انواع تعطیلات: تعریف انواع مختلف تعطیلات از جمله اختیاری، اجباری، رسمی و شیفت
آیتمهای پرسنلی: امکان وارد کردن آیتم های پرسنلی مثل حقوق روزانه، غیبت و … بر اساس سال مالی و مشخص کردن مشمول بودن مالیات/بیمه/بازنشستگی. این آیتمها در حکم حقوق مورد استفاده قرار میگیرند
نرخ بیمه و مالیات و بازنشستگی: امکان تعریف نرخ بیمه، مالیات و بازنشستگی با اسم دلخواه و استفاده از آن در حکم حقوق پرسنل
گروههای کاری: تعریف گروههای کاری مختلف پرسنلی و وارد کردن تنظیمات کمکاری/اضافه کاری/ مرخصی و تقویم پرسنلی سالانه آنها. تقویم پرسنلی قابلیت تکرار یک بازه زمانی در سال و همچنین حذف تعطیلات تعریف شده در سیستم را دارد
ساعات کاری: امکان تعریف ساعات کاری چند بخشی
تراکنشها: تحلیل عملیات حسابداری و گزارش تراکنشها بر مبنای اطلاعات سندهای مالی
عملکرد شناور: تحلیل عملکرد گروهی موضوعات شناور نظیر اشخاص و پروندهها بر مبنای اطلاعات سندهای مالی
تراز حساب ها: گزارش صورت وضعیت حسابهای مالی بر پایه تحلیل اطلاعات سندهای مالی
آنالیز گردش: آنالیز گردش اقلام کالا بر مبنای موجودی اولیه و رویدادهای ثبت شدهی دورهی مالی
گزارش رویدادها: آنالیز گردش اقلام کالا بر مبنای رویدادهای عمومی انبارداری، خرید، فروش و تولید
گزارش اقلام: دریافت گزارش از اقلام بر اساس سطح موجودی، انبار، نوع و گروه کالا
تحلیل عملیات: تحلیل عملیات عمومی خرید و فروش به صورت یک گزارش مقایسهای بر مبنای اقلام کالا و خدمات
گزارشات عمومی: تحلیل رویدادهای عمومی-تجاری بر مبنای کلیات و جزئیات خرید و فروش
محاسبه روز کاری: با توجه به وارد شدن تعطیلیها در سیستم، ابزاری جهت تخمین ددلاینها و محاسبه روزکاری تعبیه شده است
نظرسنجی مشتریان: با توجه به نظرسنجی ارسال شده بعد از امضای مشتری در مرحله نصب، این بخش جهت مشاهده نتایج نظرسنجی است
پیامرسان: امکان ارسال پیام گروهی از طریق نوتیفیکیشن،پیامک و رویداد
بستن حساب ها
سند اختتامیه
سفارش: لیست و مدیریت تمام سفارشات سیستم که از طریق سابماژول سفارش فروش یا برگه تولید وارد تولید میشوند
جزئیات محصول: امکان مشاهده و تعریف آیتمهای یک محصول به صورت داینامیک و قابل تغییر در لحظه ثبت سفارش
انبار: بررسی قطعات لازم برای تولید یک پروژه با امکان تفکیک بر اساس فرآیند تولید
بسته بندی: بخش مخصوص واحد بستهبندی با دو اسکن ورود و خروج جهت بررسی لحظهای فرآیند بستهبندی
بارگیری: بخش مخصوص واحد بارگیری با دو اسکن ورود و خروج جهت بررسی لحظهای فرآیند بارگیری
نصب: بخش مخصوص واحد نصب با دو اسکن ورود و خروج جهت بررسی لحظهای فرآیند نصب
کنترل کیفیت: نمایش فرم های تکمیل شده کنترل کیفیت
فرم تامین کننده: سفارشهای شیشه
سفارشات: گزارشات مختلف از محصولات یا قطعات استفاده شده در سفارشات
مانیتور اسکن: بررسی و رصد لحظهای اسکنهای تیم تولید در جای جای محیط تولید
آنالیز ایستگاه: بررسی فعالیت و آمار اسکنهای روزانه/ماهانه یک استیشن کاری
آنالیز سفارش: بررسی و رصد لحظهای وضعیت تولید یک سفارش در خط تولید و تخمین زمان تحویل
آنالیز بارگیری: آمار و نمودارهای مربوط به بارگیری پروژهها
آنالیز نصاب: آمار و نمودارهای مربوط به نصب پروژهها
فعالیتهای روزانه: آمار و اطلاعات مربوط به فعالیتهای روزانه تیم تولید در استیشنهای مختلف کاری
لیبل پروفیل: امکان تهیه لیبلهای پروفیل بر اساس خروجی نرم افزار بهینهسازی برش پروفیل
بارکد: امکان اسکن و رصد اطلاعات یک بارکد از اولین ورود خود به کارخانه تا محل مشتری
تاریخچه سفارشات: امکان بررسی تاریخچه سفارشات و فعالیت تیم طراحی و برنامهریزی تولید
تاریخچه جزئیات محصول: امکان بررسی جزئیات محصول و فعالیت تیم توسعه محصول و برنامهریزی تولید
ادغام سفارشها: امکان ادغام بخشهای مختلف (قابل انتخاب) سفارشات و حذف سفارشهای فرزند
(مناسب تقسیم کار گروهی و سریع تر برنامهریزی تولید)
کالا و خدمات: امکان جستجوی کالا و خدمات بر اساس دستهبندی ها (در سه لایه)، برچسبها و لیست کامل متریالها همراه با امکان کامنتگذاری، آپلود تصاویر کالا و خدمات، تنظیم اطلاعات اولیه MRP و … .
پوستر: نمایش تصاویر پروژهها که توسط تیم نصب در بخش نصب آپلود میشوند، امکان کامنتگذاری و رایدهی به تصاویر
پوشهها: دستهبندی و مرتبسازی رویدادها همراه با ضمیمهها و پارافهایشان
کاربران در پنل کاربری خود به ابزارهای زیر دسترسی دارند:
مدت زمان توسعه: 3 سال و 6 ماه
Version Control
Gitlab
Android
Kotlin
Front-End
Vue.js
Database
Mysql
Back-End
Laravel
در یک نگاه وضعیت خط تولید را رصد کنید
امکانات:
شنبه تا چهارشنبه 9 تا 16 بصورت آنلاین و حضوری همراه شما هستیم. همواره میتوانید یکی از پلنهای پشتیبانی را تهیه کرده و از خدمات حرفهای کارشناسان ما استفاده کنید.
هر قطعهای در هر جای خط تولید قابلیت رصد و پیگیری لحظهای دارد و با یک اسکن تمام تاریخچه بارکد شامل ایستگاههای کاری قبلی، زمانهای اسکن، اطلاعات سفارش و … قابل مشاهده است.
دیگر همکاران تولید منتظر اطلاعات سفارشات، کارها و وظایف خود و اولویت آن ها نمیمانند. به محض اسکن بارکد توسط ایستگاه کاری قبلی، آن قطعه به ایستگاه بعدی منتقل میشود.
با توجه به تعداد پرسنل و حجم سفارشات و … باید مشاوره صورت گرفته و سخت افزار مناسب توسط شرکت تهیه شود، اما کمترین کانفیگ ممکن به شرح زیر میباشد.
– سرور لینوکس و دسترسی SSH از داخل و بیرون شبکه
– حداقل 2 گیگابایت رم
– حداقل 1 هسته CPU
– حداقل 50 گیگابایت حافظه
برای اجرای برنامه تحت وب نیاز به مرورگر Chrome بهروز میباشد
همچنین جهت اسکن بارکدها حداقل به تعداد استیشنهای کاری خود نیاز به دستگاه موبایل اندروید میباشد. همچنین میتوانید از اسکنرهای صنعتی تولید که به سیستم کامپیوتری متصل میشوند استفاده کنید.
برای پرینت گرفتن بارکدها نیاز به لیبل پرینتر به تعداد لازم میباشد
برای اتصال بخش پرسنلی به حسابداری، به دستگاههای اثرانگشت نوادی نیاز میباشد
۶ ماه اول بعد از تاریخ عقد قرارداد، پشتیبانی غیرحضوری و ۳ ماه اول از آن تاریخ، پشتیبانی حضوری رایگان خواهد بود.
جهت خرید و راهاندازی نرم افزار Flex 3 در شرکت/کارخانه خود، لطفا ابتدا بخش پیشنیازهای سختافزاری را با دقت بررسی نموده و در صورت تمایل درخواسـت پیش فاکــتور نمایید. همـکاران ما پس از بررســـی تلفـنی و حضـوری شرایـط، پیشفاکتور را صادر میکنند، سپس فرآیند راه اندازی شروع میشود.
تبدیل و انتقال دادهها
1 ماه
راهاندازی و استقرار
4 ماه
تست و آموزش
1 ماه
پشتیبانی
۶ ماه