جستجو در مستندات محصولات نوادی

جدول محتوا
< همه
پرینت

تنظیمات دماسنج سازمانی

این بخش از تنظیمات از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که شما را مستقیم با حال و روحیه افراد و آنچه که در شرکت می‌گذرد مواجه می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود مواردی که در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرند را با دقت دنبال نمایید.

در کل، تنظیمات دارای بخش‌های متفاوتی است که هر یک به صورت جداگانه در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیریت لیبل‌های بازخورد

در این بخش آیتم‌هایی که مدیریت می‌خواهد مورد ارزیابی قرار داده شود، تعریف می‌شوند. این آیتم‌ها می‌تواند از نظرسنجی و بازخوردهای دریافتی از سمت کاربران و مدیریت بدست آمده و یا آیتم‌هایی باشد که منابع انسانی برای اندازه‌گیری وضعیت و پیشرفت کار و اهداف که به اصطلاح KPI است، مورد استفاده قرار می‌دهد. آیتم‌هایی مانند وضعیت سرویس شرکت، ارتباطات درون تیمی، ارتباط با مدیریت، رفتار همکاران و غیره.

با توجه به اینکه دریافت و ارائه بازخورد اهمیت ویژه‌ای در کودوس دارد، کاربر هنگام مشخص کردن وضعیت حال خود، در کنار آیتم‌های تعریف شده، قابلیت وارد کردن آیتم مد نظر خود را نیز دارد. چرا که ممکن است برای کاربر آیتمی اهمیت داشته باشد که در بین گزینه‌های تعریف شده نباشد.

⚠️ در صورتیکه کاربر گزینه “دیگر نمایش نده” را انتخاب کرده باشد، فقط در صفحه اصلی (خانه)، دماسنج را می‌بیند.

محل نمایش دماسنج

با توجه به گزینه انتخابی در این بخش، کاربر صفحه دماسنج را در بخش‌های متفاوت مشاهده و تکمیل می‌کند.

پیشنهاد می‌شود با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد، گزینه “هنگام ورود به اپلیکیشن” انتخاب شده تا کاربران در همان ابتدای ورود، وضعیت حال خود را مشخص کنند.

⚠️ در صورتیکه کاربر گزینه “دیگر نمایش نده” را انتخاب کرده باشد، فقط در صفحه اصلی (خانه)، دماسنج را می‌بیند.

آمار وضعیت

در این بخش وضعیت به صورت آمار و ارقام برای مدیریت نمایش داده می‌شود. در حال حاضر داده‌های این بخش به صورت میانگین موجود است. به عنوان مثال همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود، میانگین وضعیت حال سازمانی در یک هفته اخیر 5 درصد افزایش داشته و در کل دماسنج روی وضعیت معمولی 🙂 قرار دارد.

تاریخچه ثبت کاربران

هر آنچه که کاربران در صفحه دماسنج به ثبت رسانده باشند، به ترتیب زمان پاسخ از بالا به پایین نمایش داده می‌شود.

تاریخچه ثبت کاربران
تاریخچه ثبت کاربران