جستجو در مستندات محصولات نوادی
ایجاد فضا یا محدوده
در صورتی که شرکت شما دارای چند شعبه یا طبقات و بخشهای مختلف باشد، میتوانید از طریق ایجاد فضاهای مجزا، دستگاه و فضاهای خود را دستهبندی و در هنگام استفاده، آنها را سریعتر پیدا کرده و مدیریت کنید.
به عنوان مثال در شرکت شما، اتاق کنفرانس در طبقه اول و سالن آمفی تئاتر در طبقه دوم قرار دارد. به منظور طبقه بندی این طبقات میتوانید یک فضا به نام طبقه اول و یک فضا دیگر به نام طبقه دوم ایجاد کنید و هنگام ایجاد دستگاه، هر دستگاه را به فضا مربوط به خود متصل کنید.
⚠️ ایجاد فضا کاملا اختیاری است.
حال برای ایجاد فضای جدید، وارد تب فضاها در صفحه داشبورد شده و روی گزینه “افزودن (فضا)” کلیک نمایید.

اکنون کافیست یک نام برای فضای مورد نظر خود وارد کرده و یا در صورت تمایل برای آن یک عکس بارگذاری نمایید.

سپس به صورت اتوماتیک وارد صفحه داشبورد شده و میتوانید فضای ایجاد شده را مشاهده کنید.

حذف/ویرایش فضا
در صورت تمایل به ویرایش نام و یا عکس فضای مورد نظر خود، کافیست وارد تب فضا شده و با کلیک روی علامت (…) گزینه “ویرایش” را انتخاب نمایید.


در صورت تمایل به حذف فضای مورد نظر خود، کافیست از بین گزینههای نمایش داده شده، “حذف” را انتخاب کنید. در صورت تایید، فضای مورد نظر شما حذف شده و از تب فضا محو خواهد شد.
⚠️ در صورتی که یک یا چند دستگاه به یک فضا متصل باشند، با حذف فضا، دستگاهها حذف نخواهند شد.
برای ویرایش یا حذف فضا در نرم افزار موبایل، در داشبورد یا تب “فضاها” روی فضای مورد نظر کلیک کنید و نگه دارید. یک منو برای حذف و ویرایش فضا، به شما نمایش داده میشود.

-
اکسس
- اکسس چیست ؟
- سوالات متداول قبل از خرید
- پیشنیازها و راهنمای خرید
- پشتیبانی و اشتراک پلتفرم
- ایجاد تیم/شرکت
- اضافه کردن همکاران
- ثبت نام و ورود به سیستم
- پیوستن به تیم/شرکت
- ایجاد فضا یا محدوده
- ایجاد و مدیریت دستگاه
- سطوح دسترسی کاربران
- باز کردن درب اتاق
- نمایش پیام روی دستگاه
- نمایش افراد روی دستگاه
- رزرو کردن اتاق
- تقویم من - مشاهده جلسات
- تنظیمات کاربری
- نصب دستگاه و نرم افزارها
- امنیت محصول و کاربران
- اکسس در شرکتها
- فضاهای کار اشتراکی
- نمایش همه مقالات ( 11 ) نمایش خلاصه