جستجو در مستندات محصولات نوادی

جدول محتوا
< همه
پرینت

تقویم من – مشاهده جلسات

با توجه به اینکه یک فرد ممکن است در شرکت‌های متفاوتی عضو باشد که آن شرکت‌ها خود دارای دستگاه‌های متعددی هستند، مدیریت زمان و هماهنگی جلسات فرد دشوار می‌شود. از این رو فرد می‌تواند از قابلیت “تقویم من” استفاده کرده و تمامی جلسات خود را که می‌تواند مربوط به هر شرکت و دستگاهی باشد مشاهده نماید.

برای مشاهده این تقویم کافیست روی علامت پروفایل خود کلیک کرده و گزینه “تقویم من” را انتخاب نمایید. سپس وارد صفحه تقویم شده که از دو بخش تقویم و برنامه زمانی (Timeline) تشکیل شده است. بدین معنی که با انتخاب یک روز خاص از تقویم، جلسات مربوط به آن روز در برنامه زمانی (Timeline) نمایش داده می‌شود.

لازم به ذکر است که این قابلیت در نسخه موبایل به صورت تقویم ماهانه نیز قابل مشاهده و استفاده است.

تصویر(1): تقویم من

همچنین در صورتیکه مایل به مشاهده جزئیات بیشتری راجع به جلسه خاصی هستید، کافیست روی آن کلیک کرده تا وارد صفحه “جزئیات جلسه” شوید.

تصویر(2): جزئیات جلسه
جلسات آینده

این قابلیت این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا جلسات 24 ساعت آینده خود را همراه با یک سری ویژگی‌های خاص مشاهده نمایید. ویژگی‌هایی مانند:

  •  شمارشگر ساعات باقیمانده تا شروع جلسه مورد نظر
  • مشاهده جلساتی که در حال برگزاری هستند به همراه نوار خطی که میزان ساعت باقیمانده از آن جلسه را نمایش می‌دهد.
  • مشاهده شرکتی که جلسه مورد نظر در آن برگزار می‌شود– نمایش خاص جلساتی که تنها یک ساعت تا شروع آنها باقیمانده است
  • نمایش جزئیات جلسه مورد نظر تنها با کلیک روی آن
تصویر(3): جلسات آینده

⚠️ در صورتیکه 1 ساعت تا شروع جلسه مانده باشد، شمارنده به رنگ قرمز نمایش داده می‌شود.

⚠️ در نسخه موبایل، زمانی که جلسه‌ای برای 24 ساعت آینده برای شرکت مورد نظر موجود نباشد، این بخش محو شده و نمایش داده نمی‌شود.

قابل توجه است که در این بخش با کلیک روی علامت (>) به صفحه “تقویم من” و با کلیک روی جلسه، به صفحه “جزئیات جلسه” منتقل می‌شوید.