جستجو در مستندات محصولات نوادی
سطوح دسترسی کاربران
در حال حاضر در نرمافزار نوا اکسس سه نوع سطح دسترسی برای کاربران وجود دارد:
- دسترسیهای اعضای شرکت
- دسترسیهای دستگاه ها
- دسترسی صاحب شرکت
دسترسیهای بخش اعضای شرکت
در حال حاضر برای دسترسی اعضا به بخشهای مختلف، سه نوع دسترسی “مدیریت فضاها و دستگاهها”، “مدیریت اعضا” و “دعوت اعضا” وجود دارد. برای کنترل و اهدا این دسترسیها به کاربران، وارد تب اعضا شده و روی علامت (…) روی حساب کاربری فرد مورد نظر کلیک کرده و سپس گزینه “مجوزها” را انتخاب نمایید.

در پنجره باز شده، نوع دسترسیهای موجود نمایش داده شده و میتوانید هر یک از آنها را به دلخواه فعال یا غیرفعال کرده و در آخر این تغییرات را ذخیره نمایید.

در نرم افزار موبایل، در تب اعضا، روی کاربر مورد نظر کلیک کرده و نگه دارید. در منوی نمایش داده شده گزینه “دسترسیها” را انتخاب کرده و در منوی باز شده دسترسی های مورد نظر را فعال یا غیرفعال و ذخیره نمایید.

در ادامه به بررسی جزئیات هر یک از این دسترسیها میپردازیم.
شخصی که دارای دسترسی “مدیریت اعضا” است میتواند موارد زیر را مشاهده کرده و به آنها دسترسی داشته باشد(همه مواردی که در تصویر در کادر قرمز هستند):
- مشاهده کد دعوت عمومی و اشتراک آن
- دعوت خصوصی اعضا
- حذف کاربر
- رد و قبول درخواستهای عمومی
- تغییر دسترسی کاربران در تب اعضا
- غیرفعال و فعال کردن اعضا

شخصی که دارای دسترسی دعوت اعضا است میتواند موارد زیر را مشاهده کرده و به آنها دسترسی داشته باشد(همه مواردی که در تصویر در کادر قرمز هستند):
- کد دعوت عمومی
- دعوت خصوصی اعضا
- رد و قبول درخواستهای عمومی

⚠️ شما میتوانید دسترسی “دعوت اعضا” یا “مدیریت اعضا” را به کارشناس منابع انسانی و یا کارشناسی آی تی اختصاص دهید که امکان افزودن اعضای شرکت را داشته باشند.
شخصی که دارای دسترسی “مدیریت فضاها و دستگاه ها” است میتواند موارد زیر را مشاهده کرده و به آنها دسترسی داشته باشد:
- ایجاد، ویرایش و حذف فضا
- باز کردن قفل دستگاه
- ایجاد و ویرایش دستگاه
- رزرو ، ویرایش، حذف و کپی جلسات
- تنظیم پیغام دستگاه
- تغییر دسترسی کاربران در هر دستگاه
- مشاهده تاریخچه دستگاهها
- کپی گرفتن از جلسات
دسترسیهای اعضا در هر دستگاه
در حال حاضر سه نقش در دسترسی هر دستگاه وجود دارد:
- مدیر
- کاربر
- بدون نقش
جزئیات دسترسی هر یک از این نقشها در ادامه شرح داده شده است.
کسی که دارای نقش “مدیر“ در یک دستگاه باشد به موارد زیر دسترسی دارد:
- باز کردن قفل دستگاه
- رزرو ، ویرایش، کپی و حذف جلسات
- ویرایش دستگاه
- تغییر دسترسی کاربران در همان دستگاه
- مشاهده تاریخچه دستگاه
- تنظیم پیغام دستگاه
- مشاهده جزئیات جلسه و امکان اشتراکگذاری آن در همان دستگاه
- امکان تنظیم یادآوری شخصی برای هر جلسه به طور مجزا
کسی که دارای نقش “کاربر“ در یک دستگاه باشد به موارد زیر دسترسی دارد:
- رزرو جلسه
- باز کردن قفل دستگاه
- ویرایش و حذف جلسهای که خود همان شخص رزرو کرده است
- تنظیم پیغام دستگاه
- مشاهده جزئیات جلسه و امکان اشتراکگذاری لینک جلسات
- امکان تنظیم یادآوری شخصی برای هر جلسه به طور مجزا
کاربران بدون دسترسی در بخش اعضا و بدون نقش موارد زیر را مشاهده میکنند:
- تب فضاها و فضاهای ایجاد شده
- تب دستگاه ها و دستگاههای ایجاد شده
- مشاهده لیست جلسات در Timeline هر دستگاه
- مشاهده جزئیات جلسه و امکان اشتراکگذاری لینک جلسات
- امکان تنظیم یادآوری شخصی برای هر جلسه به طور مجزا
کاربر ایجادکننده شرکت (صاحب شرکت)
کاربری که خود یک شرکت را ایجاد کرده، هیچ محدودیتی نداشته و به همه بخشهای گفته شده دسترسی کامل دارد.
⚠️ هیچ کاربری با هر دسترسی نمیتواند دسترسیهای “صاحب شرکت” را محدود کند. لازم به ذکر است که تنها صاحب شرکت اجازه ویرایش شرکت را دارد.
همچنین فقط صاحب شرکت گزینه “تنظیم به عنوان صاحب شرکت” را میبیند و میتواند نقش “صاحب شرکت” را به فرد دیگری منتقل کند.

در صورت تمایل غیرفعال کردن دسترسیهای یک کاربر خاص، بدون حذف کاربر، میتوانید در تب اعضا با کلیک روی علامت (…) کاربر مورد نظر، یک پنجره باز میشود که با انتخاب گزینه “غیرفعال” دسترسیهای کاربر به طور کامل قطع میشود.

کاربرانی که دسترسیهای آنها قطع شده باشد، دارای تگ “غیرفعال” روی آواتار خود هستند.
در نرمافزار موبایل گزینه “غیرفعال” و تنظیم به عنوان صاحب شرکت”، در تب اعضا با کلیک روی اسم کاربر و نگه داشتن آن نمایش داده میشود.

-
اکسس
- اکسس چیست ؟
- سوالات متداول قبل از خرید
- پیشنیازها و راهنمای خرید
- پشتیبانی و اشتراک پلتفرم
- ایجاد تیم/شرکت
- اضافه کردن همکاران
- ثبت نام و ورود به سیستم
- پیوستن به تیم/شرکت
- ایجاد فضا یا محدوده
- ایجاد و مدیریت دستگاه
- سطوح دسترسی کاربران
- باز کردن درب اتاق
- نمایش پیام روی دستگاه
- نمایش افراد روی دستگاه
- رزرو کردن اتاق
- تقویم من - مشاهده جلسات
- تنظیمات کاربری
- نصب دستگاه و نرم افزارها
- امنیت محصول و کاربران
- اکسس در شرکتها
- فضاهای کار اشتراکی
- نمایش همه مقالات ( 11 ) نمایش خلاصه