جستجو در مستندات محصولات نوادی

جدول محتوا
< همه
پرینت

اضافه کردن همکاران

در حال حاضر بعد از ایجاد شرکت و تکمیل اطلاعات آن، می‌توانید به دو روش اعضای شرکت را اضافه نمایید.

روش اول – ارسال کد دعوت عمومی:

در بخش دعوت‌نامه صفحه داشبورد، یک کد مشاهده می‌شود که می‌توانید با کلیک رو علامت کپی، کد مورد نظر را کپی کرده و برای اعضای تیم ارسال کنید.

هر یک از اعضا می توانند در صفحه ایجاد و یا پیوستن به شرکت، کد مورد نظر را وارد کرده و روی گزینه “پیوستن” کلیک نمایند.

تصویر(1): پیوستن به شرکت با کد

برای اشتراک کد دعوت عمومی از طریق نرم افزار اندروید، بعد از باز کردن نرم افزار روی تب “اعضا” کلیک کرده و در بخش کد دعوت عمومی با کلیک روی علامت اشتراک‌گذاری، با نرم‌افزار دلخواه، کد را به اشتراک بگذارید. همچنین با کلیک روی کد دعوت می‌توانید آن را کپی کنید.

Members
تصویر(2): کد دعوت در نسخه موبایل

شما به عنوان مالک شرکت می‌توانید با کلیک روی بخش اعضا در صفحه داشبورد، درخواست‌های خود را مشاهده و مدیریت نمایید.

تصویر(3): وضعیت درخواست‌های عضویت با کد عمومی
در نرم‌افزار موبایل، بخش درخواست‌ها در تب “اعضا” قرار دارد. در بخش “درخواست‌ها” با کلیک روی گزینه “قبول” شخص مورد نظر وارد و عضو شرکت شده و شما می‌توانید در تب اعضا داشبورد شرکت، عضو جدید را مشاهده نمایید. مدیریت دسترسی اعضا نیز در تب اعضا نیز امکان‌پذیر است. (سطوح دسترسی کاربران) همچنین در صورت رد یا قبول درخواست عضویت با کد دعوت عمومی توسط شخص دعوت‌کننده، یک اعلان جهت اطلاع رسانی به شخص مورد نظر ارسال می‌شود. در صورت تمایل به منقضی کردن کد دعوت عمومی فعلی، کافیست روی علامت “Refresh” در بخش دعوت‌نامه کلیک کرده تا یک کد جدید تولید و نمایش داده شود. در این صورت کاربران بوسیله کد منقضی شده، امکان ارسال درخواست عضویت را نخواهند داشت.

در نرم افزار اندروید، برای تولید کد دعوت جدید، در تب اعضا روی “علامت ایجاد کد جدید” کلیک کنید.

روش دوم – ارسال دعوت‌نامه خصوصی

در بخش “دعوت همکار” در صفحه مربوط به مدیریت درخواست و اعضا، به صورت مستقیم و وارد کردن شماره همراه فرد مورد نظر خود، شخص را برای پیوستن به شرکت و عضو شدن در آن دعوت نمایید.

تصویر(4): دعوت خصوصی کاربر با شماره همراه

⚠️ پس از وارد کردن شماره همراه و ثبت درخواست، یک اعلان برای شخص دعوت‌شده ارسال می‌شود به وسیله آن می‌تواند عضویت خود را در آن شرکت تایید یا رد نماید.

تصویر(6): تایید عضویت

بعد از بسته شدن پنجره به طور اتوماتیک وارد صفحه درخواست‌ها می‌شوید. در این صفحه وضعیت دعوت‌نامه‌های ارسالی و دریافتی قابل مشاهده است.

تصویر(7): دعوتنامه‌ها

برای افزودن عضو در نرم‌افزار موبایل، در تب “اعضا” روی علامت افزودن کلیک کرده و بعد از وارد کردن شماره کاربر، فرآیند انجام آن مطابق با نسخه‌ی وب آن انجام خواهد شد.