جستجو در مستندات محصولات نوادی

جدول محتوا
< همه
پرینت

اکسس چیست ؟

نوا اکسس (Nova Access)، یکی از محصولات شرکت نوادی، یک پلتفرم ابری جهت کنترل دسترسی فضاهای اداری، اشتراکی، رزرو و برنامه‌ریزی اتاق جلسات و کنفرانس است که از جنس آلومینیوم و در سه رنگ اصلی مشکی، نقره‌ای و سفید عرضه می‌شود. 

با استفاده از دستگاه اکسس و نرم‌افزارهای آن که در پلتفرم‌های Web و Android ارائه می‌شود، می‌توانید به فضاهای کاری خود نظم دهید؛ قفل درب‌ها را از راه دور کنترل کرده و به افراد خاصی از تیم دسترسی دهید، برنامه‌ی اتاق جلسات را مشاهده و آن را برای زمان خاصی رزرو و افراد حاضر در جلسه را آگاه کنید.

Connected Device

در هر زمان و هرمکان از طریق وبسایت و نرم‌افزار موبایل به تمامی فضاهای اداری دسترسی داشته و می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. نرم افزار چند زبانه و در دو پوسته‌ی تاریک/روشن قابل استفاده است. همچنین دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای موبایل و وبسایت می‌توانند در منطقه زمانی (Timezone) مختلف قرار گرفته و بدون هیچ پیچیدگی و تداخل زمانی فعالیت کنند. 

NovaAccess App and Web

دستگاه اکسس روی درب اتاق‌های کنفرانس و همچنین اتاق‌های کاری نصب می‌شود.این دستگاه می‌تواند لیست افراد داخل اتاق و نیز یک  برنامه زمانی (Timeline) از جلسات امروز را نمایش دهد. همچنین قابلیت رزرو اتاق برای جلسه، علاوه بر نرم‌افزارهای تحت وب و موبایل، از روی دستگاه نیز میسر است. در هر دو کاربرد (اتاق‌های کار و کنفرانس) دستگاه می‌تواند قفل داشته باشد و این قفل را نیز قابل مدیریت است. نصب این دستگاه به شرکت‌هایی که به نظم داخلی، امنیت و کنترل دسترسی‌ها، مدرن بودن و استفاده از تکنولوژی روز در محیط کار اهمیت می‌دهند توصیه می‌شود. همچنین در محیط‌هایی مثل فضاهای کار اشتراکی می‌تواند از شلوغی‌و هدر رفت زمان در استفاده از اتاق‌های جلسات نیز جلوگیری کند.