جستجو در مستندات محصولات نوادی

جدول محتوا
< همه
پرینت

باز کردن درب اتاق

در حال حاضر باز کردن درب اتاق کنفرانس یا کار، با 2 روش انجام می‌شود:

روش 1: از طریق کلیک روی دکمه “باز کردن” در دستگاه و وارد کردن رمز

روش 2: بارکد نمایش داده شده در صفحه باز کردن دستگاه را از طریق نرم‌افزار موبایل اسکن کرده و با مراجعه به صفحه دستگاه مورد نظر (در نرم افزار موبایل و وب) و روی گزینه “باز کردن” کلیک نمایید.

⚠️ اگر با هر دو روش درب اتاق باز نشد، به مدیر شرکت اطلاع دهید. برای آگاهی بیشتر درباره دسترسی تنظیم‌ها به بخش سطوح دسترسی کاربران مراجعه فرمایید.

کد باز کردن درب توسط شرکت‌کنندگان جلسه

در حال حاضر با توجه به سطوح دسترسی کاربران و مجوزهای موجود، افراد با دسترسی “کاربر” در یک دستگاه خاص قادر به باز کردن قفل درب نمی‌باشند. بدین صورت اگر فردی دیرتر در جلسه حاضر شود یا اینکه مهمان باشد، پشت درب اتاق مانده و مدت زمانی را از جلسه از دست می‌دهد.
برای پاسخ به این دغدغه، قابلیتی در اکسس اضافه شده است که در صورت فعال بودن آن برای یک دستگاه، افرادی که به جلسه دعوت شده و از شرکت‌کنندگان آن محسوب می‌شوند هم می‌توانند در مدت زمان برگزاری جلسه، قفل درب را باز نمایند.


⚠️ باز کردن درب اتاق توسط شرکت‌کنندگان در این حالت، تنها در مدت زمان برگزاری جلسه امکان‌پذیر بوده و قبل و بعد از آن غیرفعال است.
⚠️ در صورت فعال بودن این قابلیت در دستگاه اکسس، در شرایط گفته شده، افراد با دسترسی “هیچ” یا “کاربر” می‌توانند قفل درب را باز نمایند.

تصویر(1): ورود با رمز یا اسکن کد QR
کد QR
کد Quick Response (کد پاسخ سریع)، یک نوع بارکد دو بعدی است که می‌تواند با استفاده از گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های اختصاصی خواندن کد QR خوانده شود که به طور مستقیم به متن، ایمیل، وب سایت، شماره تلفن و… لینک می‌شود.
کاربرد کد QR در اکسس
ممکن است در شرکت شما تعداد دستگاه‌ها زیاد باشد که باعث می‌شود به خاطر سپردن رمز عبور کاری سخت به نظر برسد. حتی گاهی اوقات، هنگامی که برای ورود به اتاق عجله داریم ممکن است پیدا کردن آن دستگاه روی نرم افزار زمان‌بر باشد. در این حالت بهترین راه استفاده از روش اسکن کد QR موجود روی دستگاه است. ⚠️ برای اسکن کد QR می‌توانید با نصب اپلیکیشن وارد تب “اسکن” شوید و کد QR را اسکن کنید.
47 - 0.4.0 Company Dashboard-5
تصویر(2): اسکن با نسخه موبایل