جستجو در مستندات محصولات نوادی

جدول محتوا
< همه
پرینت

سوالات متداول قبل از خرید

زمان تحویل و نصب دستگاه اکسس چقدر است؟

با توجه به ابعاد و محل پروژه، بین 4 الی 8 هفته کاری

شرایط فیزیکی نصب دستگاه به چه صورت است؟

دستگاه می‌تواند روی پارتیشن و دیوار نصب شود. نکته مهم این است که سیم برق در محل پروژه وجود داشته باشد. قابل توجه است که برای استفاده از اکسس نیازی به تهیه سرور نیست؛ چرا که اکسس با استفاده از اینترنت و سرورهای ابری شرکت نوادی کار می‌کند. بنابراین لازم است در محل نصب دستگاه، سیگنال مناسب wifi و یا کابل LAN جهت استفاده از اینترنت وجود داشته باشد. بقیه شرایط فیزیکی مربوط به نصب در مراحل اولیه سفارش توسط کارشناسان ما بررسی می‌شود.

آیا خودمان باید دستگاه را روی پارتیشن یا دیوار نصب کنیم؟

خیر. پس از هماهنگی‌های اولیه، کارشناسان نصب به محل اعزام شده، دستگاه را کامل نصب کرده و تحویل می‌دهند.

دستگاه اکسس در چه رنگ هایی ساخته می‌شود؟

رنگ‌های اصلی شامل مشکی، نقره‌ای و سفید هستند. در صورت تمایل به سفارش رنگ‌های دیگر، لطفا با پشتیبانی فروش تماس بگیرید.

چند نفر (کارمند) می‌توانند از دستگاه استفاده کنند؟

محدودیتی برای تعداد کاربران وجود ندارد.

اولین قدم جهت ثبت سفارش چیست؟

می‌توانید با کلیک روی این لینک، فرم سفارش را تکمیل کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید

آیا نسخه موبایل روی iOS نصب می‌شود؟

محدودیت‌هایی توسط شرکت Apple برای نرم‌افزارهای موبایل ایرانی اعمال شده است. با این حال، راه‌هایی جهت نصب نسخه iOS وجود دارد، اما پیشنهاد ما استفاده از برنامه تحت وب برای گوشی‌های iOS می‌باشد.

آیا استفاده از نرم‌افزار موبایل یا وبسایت مستلزم پرداخت هزینه است؟

خیر. افراد یا شرکت‌هایی که دستگاه را خریداری کرده‌اند تا 2 سال می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آخرین نسخه‌های نرم‌افزار تحت وب و موبایل استفاده کنند. بعد از 2 سال طبق تعرفه‌های اعلام شده، به تمدید پنل ابری خود اقدام می‌کنند.

آیا دستگاه گارانتی دارد؟

بله. تا یک سال بعد از تاریخ فاکتور، دستگاه‌ها شامل گارانتی می‌شوند و درصورتی که مشکل ایجاد شده از ضربه، رطوبت و یا آب خوردن دستگاه نباشد مشکل توسط تیم نوادی برطرف می‌شود.

پشتیبانی دستگاه و نرم افزار به چه صورت است؟

در طول مدت گارانتی، همکاران ما پاسخگو و راهنمای تلفنی و تیکتی شما هستند. بعد از اتمام گارانتی نیز با ارسال تیکت و یا استفاده از پشتیبانی آنلاین در خدمت شما هستیم و بابت خدمات پایه‌ای نرم‌افزاری نیازی به پرداخت هزینه پشتیبانی جداگانه نیست. همچنین به‌روزرسانی‌های متعددی در دو-سه هفته یکبار روی نرم‌افزارها و دستگاه‌ها اعمال می‌شود که لیست آخرین تغییرات از طریق همین وبسایت به اطلاع مشتریان محترم می‌رسد.

آیا ممکن است با قطع شدن اینترنت نتوانیم وارد اتاق شویم یا داخل اتاق گیر کنیم؟

خیر. در صورت قطعی اینترنت، دستگاه روشن مانده و به صورت آفلاین به کار خود ادامه می‌دهد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید با مشاوره با همکاران ما، قفل درهای خود را به نحوی انتخاب کنید که در صورت قطعی برق، درب با استفاده از کلید باز شود. همچنین می‌توانید دستگیره‌های درب را از داخل آزاد نمایید که در صورت درخواست، همکاران ما این کار را برای شما انجام می‌دهند.